30 Temmuz 2012 Pazartesi

DIY: Geri Dönüsüm Kutuları

Merhabalar Efendim,
Ben yine karşınızdayım her zaman ki gibi.. Yine annemin lüzumsuz iş, benim ise mutluluk sebebim olarak gördüğüm bir şeyle geldim. 
Aslında daha bitmedi ama ben dayanamadım. 
Dedim şunu hemen postlıyayım da rahat edeyim :) Geçen gün evde oturdum napsam napsam 
kukumav kuşu gibi düşünüyorum. 
Dolapları karıştırıyorum. Çekmecelere bakıyorum. Sonunda buldum işte :) 
Dolabın birinden margarin kutuları çıktı. Biri büyük, diğeri küçük... 
Hemen oracıkta aklıma geldi napacağım.. 
Ben bunları bir güzel kaplarım, süslerim, kullanırım ohhh :) Baktım iki tane az gibi bir tane de 1 litrelik dondurma kutusu buldum. 
Yapmışken yani güzel bişey olsun istedim.. Zaten süslemek için de Teletabilerim vardı. Kardeşim dolabından küçük gelen kıyafetlerini ayırıyordu.
 Bi baktım Teletabili t-shirt :) Hemen kesip çıkardım resimlerini bana yarar bunlar diye :) 
Bakın geri dönüştürdüğüm kutularım nasıl olmuşlar...




  Şimdi bu da neymiş diye sorduğunuzu duyar gibiyim :) Bu ipi iğneye geçirmek için üretilmiş bi aparat..
İğneyi bu resimde taktığım yere takıyosun. 
Sonra parmağını bastığında daire içine aldığım kanca iğnenin deliğinden 
geçerek dışarı çıkıyor. İpi de bu kancaya takıp bastığın 
parmağını çekiyosun. İğneyi çıkardığınızda ip takılmış oluyor :) 
Bu en çok yaşlıların işine yarıycak :) 

Neyse havamı da attım konumuza dönebiliriz :P





Dondurma kabı kalın olduğundan Teletabisini dikerken delikler daha 
büyük bi iğneyle önceden deldim. Dikerken kolay geçti öyle yapınca..


İşte geri dönüşüm kutularım :D Başta da dediğim gibi eksik bunlar :) 
Bildiğiniz gibi Teletabiler 4 kişi.. Ben bir tane daha yapacaktım ama 
dayanamadım hemen postladım :) Hepinize sevgiler.. 
Hoşçakalın.. Hobiyle Kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder