13 Ağustos 2012 Pazartesi

DIY: T-shirt'ten Çantaya

Slm Hobicanlar
Dün gece sizler için ne uğraştım, ne uğraştım. Beni yordunuz.. Ama olsun :) 
Neyse dün gece bi başladım dikmeye kendimi alamadım. Sahura kadar dikmişim :) 
Yaa işte böyle bi deliyim.. Bazen okulu bırakıp dikiş mi diksem 
diyorum kendi kendime. Ama sonra ne diyorum ben yaa deyip kendimi azarlıyorum :)

Neyse çok konuştum herhal :) Hemen resimlere geçelim de meraklanmayın siz de :)



Bunlar t-shirtlerimiz..


Bu da çantanın astarı için kumaş. Kenarlarını dikiyorum.





 İşte bittiiii :)





Çok güzel oldu bence :) Yorumlarınızı bekliyorum. 
Yorum yapın ki ben de bi daha yaptığımda ona göre şey yapıyım :) Mutlu Kalın.. Hobiyle Kalın...

5 yorum:

  1. çok guzel olmuş gerçektende.En bastada emek verilmiş kendım yaptım dıyebılrsınız. :)
    Bu arada cekılısımede beklıyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler begendiğin için :) Katılıcam cekilişine :)

      Sil
  2. tişörtten canta 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi:))canım bencede çok güzel olmuş :)ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. çoook güzel olmuş.modeli okadar güzel ki söylemesen tişörtten yapıldığını kimse anlamaz;)

    YanıtlaSil