27 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeniden Ben

Bir kez daha merhaba :)
Ne zamandır bi post hazırlamıyodum.. Dedim birkaç bişey yazıyım :) 
Aslında her gün takipteyim ama nedense hiç post yazmıyorum..

Yaptığım şeylerin bittiğini ve bu nedenle post yazmadığımı filan hiiiiç düşünmeyin..
Çünkü sizinle paylaşacaklarım hazır ( bu konuyu önceki postlardan birinde anlatmaya çalışmıştım.. bkz. askı yenilediğim postta )

Sanırım üşendiğimden yazmadım şu 10-12 gündür :(

Neyse havalardan bahsediyim azıcık ta ( sonra zaten post uzar..)
Havalar iyi yani :) Nasıl olsun yine sıcaaakk :(
Bir de üzerinize afiyet grip oldum şu sıcak yazın son günlerinde ( gerçi hiç sonu gibi durmuyo.. ben söyliyim size bu eylülün sonuna kadar devam etçek.. yanacaz yanacaz.. bekle hele )..
Dondurmadan mı oldum nedir anlamadım ben de.. Bikaç gün evvel sabahleyin bir uyandım boğazım şişmiş, kafam ağrıyo, sonracıma böyle dövülmüş gibiyim ( dövülünce nasıl hissediliyor sanki biliyorum da)
İşte bugün 4. gün hala geçmedi meret..

Neyse hemen iyileşirim inşaAllah..

Şimdi aklıma geldi.
Dün kanki campingim geldi bize şey yaptık..
Iıııı.. Nası anlatsam..
Hani bi foto vaar. İki sevgili kolları ile kalp yapmış.
Yaa anlamadın mıı??
Hani bissürü foto çekinmiş te ortada kalp çıkarmışlar.. Heh işte biz de öyle yaptık dün :)
Ama baya bi uğraştık.. Hemen bi resmi koyayım da anlamayanlar anlasın :)
Şimdi orijinal resim böyle değil.. Ben suratlar belli olmasın diye yaptım.. 
Aslında bu resim bugün çekineceğimizin provasıydı :) Fotoyu ben çektim. 
Fotodakiler de kanki campingle benim kardeş :)
Bugün  benim kardeş çekecek :)
Neyse bu çok uzun oldu.. Bu kadar yeter herhalde :)
Özlemişim ya sizi ben :)
Tabiii biliyorum.. Biliyorum.. 
Siz de beni özlediniz.. 
Bu hasret gidermelik ( bu ne be) olsun..  
En kısa zamanda yeni postlarla gelecem :)
Mutlu Kalın.. Esen Kalın.. Hobiyle Kalın .. Ne Biliyim.. Böyle Kalın İşte :)



2 yorum:

  1. geçmiş olsun canım umarım şimdi daha iyisidir..ben bu resme bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol :) sadece biraz öksürüyorum :( ses yok :( ama ilaç kullanıyorum :)
      resim gerçektn süper :)

      Sil