15 Mart 2015 Pazar

Güncelleme !!

merhabalar efenim..
sizi çok meraklandırmak istemedim :) 
malum okuldan dolayı çok fazla zaman 
ayıramıyorum bloğuma..
işte böyle boş bulunca bakabiliyorum :( 
şu an daha pratik olduğunu 
düşündüğüm için
Instagram'da daha aktif olabiliyorum.

dilerseniz takip edebilirsiniz :) 

onun dışında son yaptıklarımdan da
anlaşıldığı gibi Antalya'da 
boncukçu buldum sonunda ;) 
hem de büssürü çeşitli boncukları var.
hemen bilekliğimi yaptım. biraz da yolluk  aldım yanıma...
haa bi de..
seçmeli ders olarak Ahşap Boyama
dersini seçmiştim.
çok eğlenceli...
hoca bi adres verdi. malzemelerimizi ordan
aldık.
şu gördüğünüz ahşabı 6 liraya aldım.
daha önceleri internetten
bakıyordum bu tür şeylere ama bana pahalı
geliyordu.. 
orayı öğrendiğim iyi oldu :)) 

şimdilik benden bu kadar.
tekrar görüşmek üzere :)
hobiyle kalın... hobimsi'yle kalın...

edit: dersten daha fazlası için tık tık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder