21 Kasım 2016 Pazartesi

Kitap: Aşk - Elif Şafak

merhabalar !
elif şafak'ın bu kitabını lisede de okumuştum
ve
çok beğenmiştim.
antalya'da sahaflar çarşısında dolaşırken gözüme takıldı.
"yau çok güzel kitap be! okumaya değer. aliim bunu ben" dedikten
sonra, 7 lira olduğunu da öğrenince kaptığım gibi kasaya :)
ikinci kez okudum ve yine yine yine hayran kaldım...
bitirdikçe tekrardan başlanılası bir kitap.



kitabın aslı ingilizce.
türkçeye çevrisi k. yiğit us tarafından yapılmış.
420 sayfalık bir kitap.
bendeki pembe kapaklı olanı :)
bazı gereksiz -bence- nedenlerden dolayı kitabın kül renginde 
kapaklısı da basılmış.

"aşksız geçen bir ömür beyhude yaşanmıştır. acaba ilahi aşk peşinde mi koşmalıyım mecazi mi,
yoksa dünyevi,semavi ya da cismani mi diye sorma! 
ayrımlar ayrımları doğurur. aşk'ın ise hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.
başlı başına bir dünyadır aşk. 
ya tam ortasındasındır, merkezinde ya da dışındasındır, hasretinde."

kitabın ilginç bir yapısı var.
iç içe iki roman gibi...
yani..
kitabın baş kahramanı olan Ella'ya eleştirisini yapması için
Aşk Şeriatı isimli bir kitap veriliyor.
siz ise bir taraftan bu Aşk Şeriatı'nı okuyorsunuz, 
bir taraftan Ella'nın yaşamını...
ve bölümlerin başlığından kimin gözünden anlatıldığını
anlayabilirsiniz...

♥keyifli okumalar♥

takip için:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder