22 Mart 2017 Çarşamba

Okudum: Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça

Mirriiibiii :D
Yeni bitirdiğim kitabımla karşınızdayım dostlar♥ Yukarıda da ismini gördüğünüz gibi Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça isimli kitabımı baya uzun bir süre okudum. Çünkü ince kitaplar okumaya alıştığım için kalın romanarı bitirmekte zorlanmaya başladım ve tek neden de bu değil :) Kitap başlarda biraz sıkıcı geldi bana, bıraktım okumayı, yeniden başladım, bıraktım, yen.... derkeeeen kitabı bitirmiş bir şekilde buldum kendimi.


(fotoğraftan da görüldüğü gibi deniz kenarında okumaya götürdüm, ama tabi ki
okumadım, çünkü canım arkadaşlarım:* )

Öyle uzun sürdü ki bitirmem arada da iki kitap bitirdim :) Hatta Kürk Mantolu Madonna bunlardan birisi. Takip edenler bilir daha önceki paylaşımlarımda onu yazmıştım. Okumak isteyenler için buyrun link: Kürk Mantolu Madonna. Ve Otomatik Portakal da diğeri, buyrun onun linki de: Otomatik Portakal.
---
Kitapta Hope isimli bir karakterimiz var ve büyük annesinin ona verdiği bir liste... Aslında bu liste olayı biraz sabredip okumaya devam ettiğiniz zaman ortaya çıkıyor :) Sonrasında zaten konuya daha da hakim oluyorsunuz. Kitap "mutlaka okunmalı"gillerden değil bence -yani öyle bissürü kitap okumuşunuzdur, boşta kalmayım diye kitap arıyonuzdur, o zaman alın okuyun-. Ayrıca sonu da tahmin edilebiliyor yaklaştıkça.. Öyle yani, sırf bitsin, yarım kalmasın diye okudum hepsini.. -nasıl gömdüm kitabı be yaaa- 
hadi bakalım canıms:*
okumayın bence :P
ben gittim♥

takip edin beni:




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder