27 Nisan 2017 Perşembe

İzledim: Limitless (Limit Yok)

Tür: Bilim-Kurgu, Gizem
Yapım: 2011/ABD
Süre: 1 saat 45 dakika
IMDb: 7.4
Oyuncular: Bradley Cooper, Anna Friel
Trailer: Limitless
---
Merhabalar!
Yine bir filmle karşınızdayım:) Bu kez gizemli bir film izledim. Bir bilim-kurgu.. Aslında bu tür filmleri çok sevmeme rağmen pek bulamıyorum. Ya da beklentimi karşılamıyor. Limitless da izlenecekler listemdeydi uzun bir süredir. -Tavsiyelere açığım bu arada:)-



Ben izlemeden önce birkaç yorum okudum, çok heycanlıydı, nefessiz izledim gibi yorumlar vardı. Ama ben o kadar olduğunu düşünmüyorum. Tabii ki heyecan verici kısımları var ama abartılacak derecede değil :) Bir de filmin sonunda çok havada kaldım ben. "Aa bitmiş!?" oldum yani.. Daha güzel bir son olabilirdi. Sonunu pek beğenmedim ben. Ama şöyle bir şey yapmışlar: Google'a filmin ismini yazdığınızda iki tane çıkıyor, biri bu film, diğeri de dizi. Şu an daha 1 sezonluk olan aynı isimli dizi, bu filmin devamı gibi olmuş. Ama Bradley Cooper orda yan karakter olarak bulunuyor, dizinin başrol oyuncusu Jake McDorman.
---
Filmimize dönersek, ana karakterimiz Eddie bir yazar. Ama son günlerde pek fazla yazmıyor, daha doğrusu yazamıyor. Düşünceleri kayıp, dikkati dağınık, bir türlü toplayamıyor kendini yazmak için. Sonrasında bir arkadaşının ona verdiği hapı/uyuşturucuyu almasıyla her şey başka bir boyuta geçiyor. Bu ilaç beyninin tamamını kullanmasına olanak sağlıyor ve Eddie kitabını 4 günde bitiriyor. Bununla da kalmayıp daha da ileri gidiyor ve tüm hayatı değişiyor. Fakat bir sorun var. Eğer ilacı birden bırakmaya çalışırsa ölecek! Bence gerek filmin konusu, gerek karakterlerin oyunculukları olsun her şeyiyle ben çok beğendim. 
---
Bir de kendime Bradley Cooper filmleri listesi hazırladım:) Bunlar da artık sırayla gelir. Tavsiyelerinize her zaman açığım, sadece yorum yapmanız yeterli♥

İyi izlemeler, ben gittim☻
Eğer beni takip etmek isterseniz:






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder