7 Nisan 2017 Cuma

Yeni Seriye Başladım: Black Mirror

Selam canlar!
Vizeler bitti yeniden doğdum:) Uzun zamandır izlemeyi planladığım Black Mirror'a başladım. Şimdiden 2 bölüm izledim bile. Zaten dizi 3 sezon 3'er bölüm.. Ama ben böyle gerçekleri insanın yüzüne çarpan bir dizi görmedim. Teknolojinin bu kadar hayatımızın içine girmesinin ilerde neler getireceğini izliyoruz resmen! "Ne için yaşıyoruz?" dedirtiyor insana... Gerçekten film kalitesinde bir dizi olmuş. Şimdilik bu kadar yorum yapabiliyorum ama bitirince hakkında uzunca bir post yazmayı düşünüyorum.
---
Bu arada biliyorsunuz benim favorim her zaman Prison Break! Ve evet 5. sezonla tekrar karşımızda:) İlk bölümü izledim ama zaten dehşet bir şey beklemiyordum. Yani ilk bölüm kim, nasıl, nerede gibi olmuş. Tüm 8 yılın bir özeti gibi.. Ama ben yine de çok beğendim. Onunla ilgili de bir post gelecek:)
---
Şimdilik bu kadar! Hepinizi öpüyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder