24 Mart 2017 Cuma

İzledim: Ted, Yes Man, La La Land

Selam!
Geçen haftalarda Antalya'daki yağışlı bahar havası nedeniyle tüm hafta sonu yurtta vakit geçirmeye çalışmıştım. Bilenler bilir, yurtta vakit geçirmek için yapılan şeylerden biri de film izlemek.. En azından benim için :) Aslında boşken yapacak çok şeyim oluyor benim. Eğer iplerim yanımdaysa zaten can sıkıntısı çekmem ama hava o kadar kapalı ve kasvetliydi ki insanın canı öylece oturmak istiyordu :( Bunlar dışında bir de kitaplar var tabi. 6 kişilik odada ne kadar okuyabilirsen. Üşenmeyip çalışma odasına gidersen fazlaca okuyabilirsin :)
Her neyse nasıl sıkıldıysam artık 2 film ardarda izledim, 1 tanesini de -La La Land- arkadaşım istediği için ertesi gün birlikte izledik. Şimdi gelelim filmlere, sırasıyla yazıyorum :)

---

Film 1: Ted
Tür: Komedi
IMDb: 7/10
Süre: 1 saat 46 dakika
Yapım: 2012/ABD
Oyuncular: Mark Wahlberg, Mila Kunis
Trailer: Ted



Film yağmurlu bir hafta sonu izlemek için çok güzel. Zaten komediyi canım sıkkınken izlemeyi seviyorum. Başta filmi çok masum görmüştüm :) Yani çocuklarla, minik kuzenlerle ya da yeğenlerle izlemelik gibiydi ama izledikten sonra bu düşüncem tamamen kayboldu :) Ted göründüğü kadar masum bir ayıcık değil arkadaşlar :)
John Bennet isimli başlarda minik olan sonra yetişkin halini izlediğimiz arkadaşımızın hiç arkadaşı yok ve yılbaşı gecesi bir dilek tutuyor. Bir arkadaşının olmasını istiyor. Ve yılbaşında aldığı hediye kutusunun içinden küçük bir ayıcık çıkıyor. Ertesi sabah kalktığında ayıcığını bıraktığı yerde bulamayınca olaylar gelişiyor. John 35 yaşına geliyor ve Ted onun hala en yakın arkadaşı :) Eğer siz de maceralarını merak ediyorsanız güzel bir film bence :) Hatta ikincisi de varmış ama izlemedim ben daha..
İyi seyirler♥

---

Film 2: Yes Man (Bay Evet)
Tür: Komedi, birazcık Romantik
IMDb: 6.8/10
Süre: 1 saat 44 dakika
Yapım: 2008
Oyuncular: Jim Carrey, Zooey Deschanel, Bradley Cooper
Trailer: Yes Man


Bu film de çok güzel! Jim Carrey severler için gerçekten harika! Çok akıcı ve gayet anlaşılır, çok masum bir komedi filmi. Carl isimli arkadaşımız fazla asosyal olan ve ayağına gelen tüm fırsatları tepen bir adam. Bir gün arkadaşının her şeye "Evet" dediğini öğrenince nedenini soruyor ve terapiden dolayı olduğunu öğreniyor. Ve kendisi de gidiyor bu evet terapisine. Terapide ona asa "Hayır" dememesi gerektiği söyleniyor ve her "Hayır" dediğinde başına kötü şeyler geliyor. Carl da kendini "Evet" demeye zorluyor ve hayatı değişiyor. Gerçekten çok güzel, eğlenceli bir film. Komedi severler için tavsiye! İyi seyirler♥

---

Film 3: La La Land (Aşıklar Şehri)
Tür: Romantik-Komedi-Müzikal
IMDb: 8.4/10
Süre: 2 saat 8 dakika
Yapım: 2016/ABD
Oyuncular: Ryan Gosling, Emma Stone
Trailer: La La Land


Filmi açıkçası ben pek beğenemedim. Arkadaşımın isteği üzerine izlemiştik ama aşşşşırı sıkıcı geldi bize. Biraz fazlaca sanat içerikli. Birazdan içerikten bahsedicem ama şimdi kendi düşüncelerimi anlatayım. Sanırım 6 tane Oscar kazanmış. Neden diye merak edip baktım; en iyi yönetmen, senaryo, oyuncu gibi şeylerden almış. Senaryoyu pek sevmedim açıkçası ya da ben sanata tepki olarak doğmuşum :D Çok klasik bir aşk filmi desem yeridir! Çünkü iki tane baş rolümüz var: Sebastian ve Mia. Bu ikisi sanat tutkunu. Birisi caz müzikle ilgileniyor, diğeri oyunculuk... Oyuncuların ikisine de sözüm yok, gerçekten işlerinde çok iyiler ama senaryo çok basit geldi bana. Sonunu falan tahmin edebilirsiniz :) Filmin uzun olmasının sebebini de açıklayayım. Çok fazlaca şarkı var. Sürekli dans ediyorlar. Gereksiz uzun bence. Belki beğenenler daha çoktur bilemem ama bana göre bir film değilmiş :) Bunun yerine aşk filmi olarak The Notebook ve Eternal Sunshine of the Spotless Mind önerebilirim. Yine de başka yorumlara da bakıp izlemek isterseniz sizin tercihiniz :) İyi seyirler♥

---

Biraz uzun bir post oldu :) Daha çok izliyorum ama keşke hepsini yazabilsem! Hadi ben kaçtım, öperler!

Takip etmek isterseniz:

Not: İçeriği hazırlarken beyazperde.com ve imbd.com adreslerinden faydalandım.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder