11 Mart 2017 Cumartesi

İzledim: The Book Thief (Kitap Hırsızı)

---
Yapım: 2013/ABD
Tür: Dram-Savaş
IMDb: 8/10
Oyuncular: Geoffrey Rush, Emily Watson, Sophie Nélisse, Joachim Paul Assböch, Kirsten Block
Süre: 2 saat 15 dakika
Trailer: The Book Thief


---
Merhaba!
Yine filmler, filmler :)
KPSS çalışmalarım başlamadan bissürü bissürü filmler izlemek istiyorum:) Yaptığım minik listemden filmleri sırasıyla vakit buldukça izlemeye çalışıyorum. Ve bu film de izlemeyi düşündüklerim arasındaydı. Önce biraz araştırma yaptım, yorumları okudum falan.. Beğendim☺


Film Markus Zusak'ın aynı adlı kitabından uyarlama aslında. Keşke kitabı da bulabilsem, okumayı çok istiyorum. Tabi buna filmi izledikten sonra karar verdim. Çünkü tarih kitaplarını sıkıcı buluyorum biraz :( 
Liesel isimli bir kızın evlatlık verilmesiyle başlıyor film. 2. Dünya Savaşı sırasında Almanya, Naziler... Naziler hakkında da çok bilgim yoktu önceden ama filmi izledikten sonra minik bir araştırma yaparak olayı kafamda tam oturtmaya çalıştım. Hatta bir arkadaşım Pianist ve Schindler's List tavsiye etti. Zaten Schindler's List izlenecekler listemdeydi, sanırım bu da Almanya Nazileri zamanlarından bir biyografi.


Kendi filmimize dönersek; 
Liesel, kitap okumayı çok ama çok seven bir kız..
Hans Hubermann, babası, hatırası olan bir akodiyonu sürekli çalan bir adam..
Rosa Hubermann, annesi, taş kalpli gibi görünse de, aslında çevresinde gelişen olayların sonucunda bu duruma gelmiş, kalbi hala yumuşak bir kadın..
Rudy, Liesel'in yakın arkadaşı ama sürekli onu öpmek isteyen limon saçlı çocuk..
Max, Liesel'i kelimelerin gücüne inandıran Yahudi bir savaşçı..
Ve Ölüm, hikayeyi anlatan ses, ölüm..




İyi izlemeler♥
Siz de düşüncelerinizi yorumda belirtebilirsiniz :)
Sevgiler♥♥♥








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder