2 Mart 2017 Perşembe

İzledim: Intouchables (Can Dostum)

Selamlar :)

Evde olduğum için şu sıralar daha çok yazmaya vaktim oluyor. Bu sefer bir filmle geldim size. Aslında uzun süredir izlemeyi düşünüyordum ama fırsat bulamıyordum. Geçen gün Antalya'dan gelirken otobüsteki filmlere bakarken buldum ve hazır yoldayım izleyeyim bari dedim :)









Yapım Yılı: 2011
Tür: Komedi-Dram
IMDb: 8,6
Oyuncular: François Cluzet, Omar Sy
Trailer: Intouchables





Film hem komedi hem dram severler için diyebilirim.
Philippe isimli bir adamın yamaç paraşütü yaparken geçirdiği kaza sonrasında kendisine yardımcı olması için birisini aramasıyla başlıyor hikaye. Karmaşıklıktan uzak, sade ama keyifli bir film olmuş.
En çok güldüğüm yer Drill'in -Philippe'in yardımcı olarak seçtiği adamın- klasik müzikleri yorumlama biçimiydi. Bunu dışında çok gülebileceğim yer yoktu. Yani sırf gülmek için izlemeyi düşünen varsa beklentilerini karşılamaz, öyle diyebilirim. Daha çok dram.. Ama izleyin yani insanlık için :)))
---
Haydin canlar♥ Ben kaçtım, size bol filmli günler♥♥♥
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder