24 Mayıs 2017 Çarşamba

yeni bir kpss öğrencisi: ben

selam!


geçtiğimiz pazar itibariyle resmi olarak kpss öğrencisiyim! aslında kendimi kpss moduna bu dönemin başında almıştım ama ne kadar umrumdaydı?! neyse. sanırım artık hayatımın da en boş günlerini bugünlerde noktalayacağım çünkü kpss çalışmaya -tam olarak- başladıktan sonra ve hayatımın daha sonrasında meşgul biri olacağım. mesela fatura yatırmak gibi ya da mutfak alışverişi yapmak gibi -şu an için olağanüstü- sıradan görevlerim olacak!

geçmişe bakıp 12. sınıfı düşündüğümde ıstırap çektiğim bir yıl geliyor gözümün önüne -tabi eğlenceliydi de-. tek temennim önümüzdeki yılın öyle olmaması -en azından sabah 6da uyanmamak-.

artık gerçek hayatla tanışma vakti! hahah şaka şaka gerçek hayatı kyk da yaşamayan bilemez! ilk geldiğim zamanları hatırlıyorum da -tabii ki ağladım- yemekleri o kadar güzel ve çeşitliydi ki... gözüme perde inmiş sanırım ya da şimdi fazla alıştım sürekli aynı yemeklerin çıkmasına.

burada geçireceğim günlerimin azaldığını hissedebiliyorum. artık yeni tanıştığım insanlar benden küçükler:) antalyada daha çok şey yapmak istiyorum, istiyordum, belki yaparım:) sonuçta daha 1 yılım var, belki buraya atanırım:P tabi ki hayal.

tam tamına eğitim hayatımın 16. yılına başlayacağım seneye. dile kolay:D şaka yaptım tabi ki de kolay değil! 16 yıl olum. düşünsene sen okula başladığında biri doğuyor, sen mezunsun, çocuk 16 yaşında:D öyle işte benim eğitim hayatım. çocuğum gibi oldu:) dedim ki ben ondan vazgeçmem, sonra da öğretmen olmaya karar verdim, hayatımın geri kalanını da okulda geçirmek için:P

bugüne kadar çok fazla destekleyenim oldu, söylemeseler bile hissettirenler oldu... kem gözlüler de olmuştur mutlaka, onlar da hissettirdi, canları sağolsun:P peki ben mutlu muyum? tabi ki evet! pişmanlık hissini galiba hiç yaşamadım bugüne kadar yaptığım tercihler arasında. birazcık da şanslıyım evet:P

bu şansım umarım atamalarda da devam eder çünkü o kadar çok ihtiyacım olacak ki! bir gün gelip tercih sürecimi de burada anlattığım zamanlar olacak:)

bu kez böyle bir yazı yazdım. örgü, boyama gibi hobisel faaliyetler, ne bileyim dizi&film yok mu derseniz, tabii ki var. çok var hem de. birikti bi sürü film falan:) yazı bekleyin:P ben tatile çıkangillerden değilim. yaz insanı da değilim. sanırım vampirim. güneş gördüm mü kaçacak yer arıyom:P afyonluyuz gardaş gara gış bizi etkilemez:P kışı seviyorum ben, birazcık da hafiften rüzgarı esen, bulutların arasından azıcık güneşin çıktığı baharı seviyorum. o yüzden yaz mevsimi, deniz, kum, güneş bana göre değil. zaten nisan geldi mi herkesin gönül yayları gevşer, benim de pineal bezlerimin yayları gevşiyor, fazla melatonin hormonu salgılıyorum:P çok fazla terim kullandım, uyku hormonu yani. -bkz. nasıl konudan konuya atlanır-. neyse konumuz bu değil, ben tatilci değilim. tatillerimi evde kitap okuyarak, dizi&film izleyerek, örgü örerek geçiriyorum, geçiriyordum -bu yaz kpss çoloşmoyo boşloyocoğom-. yazacak çok şey birikti işte, bunu demeye çalışmıştım oysa ki. yazın doldurcam buraları:) zaten yurtta foturaf çekmek de zor oluyor, stüdyom yok:p

neyse, çok saçmaladım, çünkü sınavım var yarın -bkz. ders çalışmamak için girilen tripler-.
(hakkaten ne uzun yazmışım be, tamamını okuyan varsa teşekkür ederim, söylesin petito ısmarlayayım:P)
hadkendnizeyibakın, öperler :*






hadi size bi kıyak yapayım gitmeden:)







öptüms hepinizi tekrar:*
















27 Nisan 2017 Perşembe

İzledim: Limitless (Limit Yok)

Tür: Bilim-Kurgu, Gizem
Yapım: 2011/ABD
Süre: 1 saat 45 dakika
IMDb: 7.4
Oyuncular: Bradley Cooper, Anna Friel
Trailer: Limitless
---
Merhabalar!
Yine bir filmle karşınızdayım:) Bu kez gizemli bir film izledim. Bir bilim-kurgu.. Aslında bu tür filmleri çok sevmeme rağmen pek bulamıyorum. Ya da beklentimi karşılamıyor. Limitless da izlenecekler listemdeydi uzun bir süredir. -Tavsiyelere açığım bu arada:)-

7 Nisan 2017 Cuma

Yeni Seriye Başladım: Black Mirror

Selam canlar!
Vizeler bitti yeniden doğdum:) Uzun zamandır izlemeyi planladığım Black Mirror'a başladım. Şimdiden 2 bölüm izledim bile. Zaten dizi 3 sezon 3'er bölüm.. Ama ben böyle gerçekleri insanın yüzüne çarpan bir dizi görmedim. Teknolojinin bu kadar hayatımızın içine girmesinin ilerde neler getireceğini izliyoruz resmen! "Ne için yaşıyoruz?" dedirtiyor insana... Gerçekten film kalitesinde bir dizi olmuş. Şimdilik bu kadar yorum yapabiliyorum ama bitirince hakkında uzunca bir post yazmayı düşünüyorum.
---
Bu arada biliyorsunuz benim favorim her zaman Prison Break! Ve evet 5. sezonla tekrar karşımızda:) İlk bölümü izledim ama zaten dehşet bir şey beklemiyordum. Yani ilk bölüm kim, nasıl, nerede gibi olmuş. Tüm 8 yılın bir özeti gibi.. Ama ben yine de çok beğendim. Onunla ilgili de bir post gelecek:)
---
Şimdilik bu kadar! Hepinizi öpüyorum!

24 Mart 2017 Cuma

İzledim: Ted, Yes Man, La La Land

Selam!
Geçen haftalarda Antalya'daki yağışlı bahar havası nedeniyle tüm hafta sonu yurtta vakit geçirmeye çalışmıştım. Bilenler bilir, yurtta vakit geçirmek için yapılan şeylerden biri de film izlemek.. En azından benim için :) Aslında boşken yapacak çok şeyim oluyor benim. Eğer iplerim yanımdaysa zaten can sıkıntısı çekmem ama hava o kadar kapalı ve kasvetliydi ki insanın canı öylece oturmak istiyordu :( Bunlar dışında bir de kitaplar var tabi. 6 kişilik odada ne kadar okuyabilirsen. Üşenmeyip çalışma odasına gidersen fazlaca okuyabilirsin :)
Her neyse nasıl sıkıldıysam artık 2 film ardarda izledim, 1 tanesini de -La La Land- arkadaşım istediği için ertesi gün birlikte izledik. Şimdi gelelim filmlere, sırasıyla yazıyorum :)

---

Film 1: Ted
Tür: Komedi
IMDb: 7/10
Süre: 1 saat 46 dakika
Yapım: 2012/ABD
Oyuncular: Mark Wahlberg, Mila Kunis
Trailer: Ted

22 Mart 2017 Çarşamba

Okudum: Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça

Mirriiibiii :D
Yeni bitirdiğim kitabımla karşınızdayım dostlar♥ Yukarıda da ismini gördüğünüz gibi Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça isimli kitabımı baya uzun bir süre okudum. Çünkü ince kitaplar okumaya alıştığım için kalın romanarı bitirmekte zorlanmaya başladım ve tek neden de bu değil :) Kitap başlarda biraz sıkıcı geldi bana, bıraktım okumayı, yeniden başladım, bıraktım, yen.... derkeeeen kitabı bitirmiş bir şekilde buldum kendimi.

11 Mart 2017 Cumartesi

3 Mart 2017 Cuma

DIY: Konserve Kutusundan Kalemlik Yapımı

Selamlar!
Uzun zamandır DIY projesi yapmamıştık:) Çoook basit bir uygulamayla marketten aldığım konserve mısırın teneke kutusunu kalemliğe dönüştürdüm.
---
İhtiyacımız olan malzemeler:
- Konserve teneke kutu
- Akrilik boya
- Sünger

2 Mart 2017 Perşembe

İzledim: Intouchables (Can Dostum)

Selamlar :)

Evde olduğum için şu sıralar daha çok yazmaya vaktim oluyor. Bu sefer bir filmle geldim size. Aslında uzun süredir izlemeyi düşünüyordum ama fırsat bulamıyordum. Geçen gün Antalya'dan gelirken otobüsteki filmlere bakarken buldum ve hazır yoldayım izleyeyim bari dedim :)