28 Aralık 2020 Pazartesi

Amigurumi: Kediş Tarifi

Selam!

Birkaç gündür mini mini amigurumiklere merak saldım. Instagram'da çok paylaştım fotilerini. Yavaş yavaş sayılarını da burda paylaşmak istedim sizinle♥

İlk olarak kedişle başlayalım! İster broş, ister anahtarlık olarak kullanabilirsiniz. Şimdi malzemelerle başlayalım.

Amigurumi bilmeyenler için Hobimsiblog YouTube kanalında adım adım videoları izleyebilir♥

Malzemeler: 

- Ana renk için kullanabileceğiniz bir renk

- İşleme için siyah ve pembe ip

- İşleme için iğne

- Arkası için ince keçe

Kısaltmalar:

sh: sihirli halka

x: sıkiğne

z: zincir

a: artırma

Yapımı:

1. sh içine 6x

2. 6x

3. 9x

4. 12x

Bu parçadan 2 tane örüyoruz. İkinciyi ördükten sonra ipi kesmiyoruz ve 3z ile birleştiriyoruz.

5. Sayımız 30x oluyor.

6-15. 30x

İpimizi kesmiyoruz ve karşılıklı iki kenarı 14x ile birleştiriyoruz.

Üzerine göz ve ağız işlemesini istediğiniz gibi yapabilirsiniz :) Pembik iple de bıyıklarını işliyoruz.

Kedişimizi keçenin üzerine yerleştirip kenarlarından kesiyoruz ve kedişin arkasına mantazam bir şekilde ince dikiş ipiyle dikiyoruz. İşte bitti! Arkasına broş iğnesi dikerek ya da üzerine anahtarlık halkası takarak kullanabilirsiniz♥

Biten kedişlere #hobimsibroş etiketini kullanırsanız veya beni etiketlerseniz ben de görebilirim♥

Hoşçakalın, yeni tariflerle geleceğim♥

Takip etmeyi unutmayın!

Youtube 

Instagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder