3 Mart 2017 Cuma

DIY: Konserve Kutusundan Kalemlik Yapımı

Selamlar!
Uzun zamandır DIY projesi yapmamıştık:) Çoook basit bir uygulamayla marketten aldığım konserve mısırın teneke kutusunu kalemliğe dönüştürdüm.
---
İhtiyacımız olan malzemeler:
- Konserve teneke kutu
- Akrilik boya
- Sünger




Yukarıda gördüğünüz şekilde süngeri boyaya batırıp,
teneke kutuyu boyuyoruz.





Gördüğünüz gibi çok şeker, çok tatlı bir şey çıktı ortaya :) Hatta sonrasında ben üzerine peçete dekupajı yaptım ama onları fotoğraflamadım. Şöyle bir sıkıntı var şu anda; akrilik boya tırnağın sürünce çıkmaya başlıyor. Bunun için üzerine sprey vernik yaptığım zaman daha parlak ve daha sağlam duracağını düşünüyorum :) 
Bol DIY projeli günler diliyorum herkese :) Eğer siz de benim yaptıklarımı yapıyorsanız instagramdan beni etiketlediğinizde görebilirim :) Ya da instagram paylaşımlarınızda #hobimsidiyprojects etiketini kullanabilirsiniz.
Instagram adresim: Tıklayın :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder