22 Temmuz 2012 Pazar

Sarmalı Bileklik

     Herkese Selaaaaam :)
     Dün paylaştıgım bilekliği hemen yaptım. . Çok ta güzel oldu :) 
Bir de nette gezerken başka bi bileklik gördüm. Durur muyum? Hemen ondan da yaptım.. 
Hem de 3 tane :) Biri kardeşim, diğeri de KS icin.. Burdan da KS' ye selamlarrr :)
Bakın yapılış resimleri de var..
Bu bitmis hali.. Yapılışına geçelim...


İste öncelikle malzemelerimiz bunlar:
 ip, çift katladığımızda bileğimize tam olacak bi lastik ya da deri bileklik, ve ipli boncuk..


İpli boncuk da neymiş demeyin.. Ona bu ismi ben koydum. 
Gerçek ismini bilmiyorum :)Yukarı resimdeki benim ipli boncuğum.. 
Yaparken resimlemeye vakit bulamadım ama anlatayım. 
Lastiğimizi alıyoruz ve çift katlıyoruz. 
Üzerine ipli boncuğumuzu koyup mavi(ben mavi kullandım siz dilediğiniz 
rengi kullanabilirsiniz.) ipimizi doluyoruz. Çok basit.. 
Ben bir de en sonuna somun taktım. 
Buyrun resimlere:


Budur...Koluma da pek yakışmış :D


İste somunu da böyle taktım...


Başta söylediğim gibi başka bir bileklik te yaptım onu 
da diğer postta bulabilirsiniz :) Hobiyle Kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder