9 Ağustos 2012 Perşembe

Kavanoz Süsleme

Merhaba..
Hoşgeldiniz deyip hemen konuya geçecem. Gene böyle sıkılmış evde oturuyordum. Zaten benim süper fikirlerim hep böyle sıkılırken geliyo aklıma :)
 İşte herneyse sıkılırken geldi aklıma bunu yapmak. 
Aslında bikaç sene evvel bunu yapmıştım ama tabi 
o zaman ben cahilim bloggerdan mloggerdan haberim yok :) 
Ne bileyim resimlemedim onu. Sonra dedim ben bunu bi tane daha yapıp resimleyim (:

Mutlaka herkesin evinde vardır boş kavanoz. 
İşte o bahsettiğimiz kavanozu alıp kafanıza göre süsliyeceksiniz :) Bakın ben nasıl süslemişim..



Bu bizim kahve kavanozuydu eskiden! Ama artık benim düğme kavanozum olucak :)


Kapağını açıp kapatırken pileleri açılmasın diye diktim. 
Sonra üzerine kurdele yapıştırıcam.


İşte bittiii :) Fiyonk ta yaptım :) Tamamdır.. 
3 kelime ile "Yapacaklara kolay gelsin." derim :) Hobiyle Kalın.. Hobimsi ile Kalın...

6 yorum:

  1. kalp kalp çok şirin olmuş , mutfaklar renklenip daha eğlenceli hale geliyor böyle :))

    YanıtlaSil
  2. sequin, evet dogru diyosun :) bizim evdeki baharatlıklar böyle :) onları da yine şahsım yaptı :D tşkler yorum için :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba :)öncelikle bloğun hayırlı olsun..
    kavanozda çok cici olmuş ellerine sağlık:)

    banada beklerim ..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/
    sevgiler..

    birde canım yorumlardan kelime doğrulamayı kaldırırsan çok daha kolay yorum yazabılırız sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkürler :)gelicem sana da :)
      kelime doğrulama dediğin galiba yorum yazarken harfler geliyo onu diyosun galiba?
      nasıl yapıcamı bilmiyorum :/

      Sil
  4. Çok şık olmuş ellerinize sağlık blogunuzda hayırlı olsun bende beklerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ne demek hemen geliyorum :)

      Sil