9 Ağustos 2015 Pazar

DIY: Saksı Yapıyorum

merrrbaaa :)
istekramdan, tifitırdan, feysbuktan
kendimi uzaklaştırıp, arada postlanası şeyler yapıp blogcuğuma koşuyorum.
yine geri dönüşüm, yine ben :P
seviyorum atılacak şeyleri atılmayacak hale getirmeyi napim.
aslında bunu da paylaşmıştım yaklaşık 3 hafta kadar önce
istekramda.
buraya anca sıra geldi :(
neysem.. uzatmadan başlıyorum :)











resimler açıklayıcı diye düşünüyorum :)
ben saksı diye düşündüm ama
isterseniz kalem kutusu olarak da kullanabilirsiniz.
bitmiş halinin fotoğrafını çekmemişim, bir sonraki postumda
unutmazsam eğer yayınlamaya çalışırım.

hobiyle kalın :))

diğer hesaplarımı takipleyin :)







3 yorum:

  1. Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Göz atıcam. ♥

      Sil
    2. Aiiy zaten takipteymişim hahah :)) Ben de diyorum isim yabancı gelmiyor :) Sevgiler tekrar ♥

      Sil