13 Nisan 2013 Cumartesi

Kitap Katlama Sanatı

Selam takipçi :)
İşte yine geldim. Burdayım .. Bu sefer ilgimi çeken bişeyle geldim :) 
Az önce nette gezerken karşılaştım bununla. Aslında daha önceden de bana bi göz kırpmıştı 
ama okuldan dolayı pek bakamadım.
 İşte kitap katlama sanatı.. İlginç. Zor biraz ama eğlenceli olmalı :)
Zaten adından anlaşılıyordur. 
Kitabın sayfalarını katlıyosun katlıyosun -tabii bi düzene göre- karşıdan bakınca bi yazı çıkıyor. Güzel bi görüntü ama 
bazı sitelerde "kitabın yazarı görse ne der" gibisinden yorumlar gördüm..
Karşı çıkanınız olabilir.. 
O zaman onlar yapmasınlar böyle bişey ;) 
Neyse resimlerini de atayım da bakın nasıl bişeymiş -bu kadar çok "bişey" dememeli miyim?-..





 Şu en alttaki en güzeli.. Ben de boş bi zamanımda uğraşmak istiyorum 
ama hangi kitabımı feda edeceğim konusunda çok kararsızım ): 
Beki de yapmam, bilmiyorum. Yapanlar varsa yoruma bi link atsın da bakayım nasıl :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder