7 Haziran 2013 Cuma

Fırfırlı Etek

Merhabalar efenim :)
     Eveeeet.. Havalar ısındı, t-shitler giyildi, plajlar dolmaya başladı diye bi başlangıç yapayım dedim ama sonunda eteğe nasıl bağlıyacam bilmiyorum :) 
Neyse şöyle bi konuşalım da bağlayacam ben :) İşte ne diyodum heh yaz geldi diyodum. Güzel geldi. Geçen okul pikniği vardı. Yandım ama ben :( İnsan sarışın olunca böyle istemeden yanıyor. Böyle yanmak istemezdim ama piknik güzeldi :) 
Toplar oynandı, köfteler löp löp götürüldü -ya ekmeği çok büyüktü, insan biraz küçük yapar demi?-, uzun eşşekler oynandı, lunaparka gidildi vs... Çok iyiyi bence. Sınava girecekler için motivasyon yüklemesi yapıldı diyecem ama yazık ders çalışmaktan gelemedi onlar :(
    Okullar da kapanıyor. Son bir hafta..
Anneler, babalar, dedeler, neneler karne paralarını hazırlasınlar :) O çocuklar bi sene boşuna mı çalışıyo? Sırf o para için :) Şaka bir yana okul ciddi ciddi bitiyor. Ne çabuk geçti gitti. Şurda kaldı benim sınava 9 ay :(  Bu yazı boş geçirmemem lazım. 
Arada hocamı arayıp gaz vermesini istiyecem :) Accayip gaz veriyor..
    Yaa yaza yaza konudan uzaklaştım. Galiba bağlayamıyorum :(
    Konumuza gelirsek sizelerle annemin ördüğü çocuk
 eteğini paylaşmak istiyorum. Bizim evde faaliyetler bitmiyor. 
Artık sipariş almaya başladık. Bir akrabamız el işi dükkanı açtı. 
Oraya sipariş yetiştiriyoruz artık. Bir ara onların da fotolarını paylaşıcam. 
Şu aralar yazılılar vardı pek ilgilenemedim. İşte eteğin resimleri burda:








 İşte resimlerini de yükledim. O ip fular ipi diye satılıyor sanırım. 
Her tuhafiyede bulunabilir. İstediğiniz renkte yapabilirsiniz. 
İplerin tanesi 3 ya da 4 Lira olması lazım. Bir de fular ipini 
tek katlı yapınca arkası görünüyor ve pek hoş değil bence. 
Biz çift katlı yaptık. Bizim yaptığımız 
4-5-6 yaşındaki çocuklara gayet rahat olur. 
Eveet. Bu kadar okudunuz neler düşündüğünüzü benimle paylaşırsanız çok sevinirim. :):):) 
Görüşmek üzere..Hobiyle Kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder