20 Kasım 2013 Çarşamba

Güncelleme :)

Selam..
Bi meraba deyip çıkıcam :)
12. sınıf olmak cidden zor.
İnsan 12 olunca kendi söküğünü gerçek anlamda
dikemeyecek duruma geliyor.
Söküğünü dikmediğim için haftalardır giymediğim
kıyafetim var benim.. 
Yazık..
Bekliyor işte belki
boş vakti olur da diker diye :)
Neyse işte doluyum şu aralar..
Ve büyük ihtimal marta kadar da
dolu olacağım :/
Martdan sonra da pek vaktim olacağını sanmıyorum :(
-biliyorum kimse farketmedi "martdan"
değil "marttan" olacak. Ünsüz sertleşmesi var orda.
Buna benzeşme de denebiliyor
kimi zaman.. ne diyorum ben?!!-
-"farketmedi" de de ses olayı olmadığı için 
bitişik yazamayız. Ayrı olacak o...-


Ayrıca arada okuldan gelirken 
gözümün ucuyla ipçi dükkanlarına 
bakıyorum :/
Annemle girdiğimiz yerlerde de bi iki
ip alıyorum :D Dursun lazım olur :P

Hadin byby.. Takipte kalın diyecem de neyi takip etcen :)
Sen arada bak çık ;)
Dükkanı da arada kontrol edin, beğenin, paylaşın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder