20 Haziran 2014 Cuma

Kakaolu Toplar

Selam millet :)
Sınav bitti, geldim ben :)
Neyse bir haftadır sınavdan başka bi'şey 
konuşamaz oldum.
Konuyu burda kapatıyorum ;)

Geçen yaptım bu topları..
Çok basit tarifi de.
Melzemeler:
+Bayat bisküvi
+Margarin
+Kakao
+Hindistan cevizi, fıstık

! ! ! ! ! ! !
Margarin ve kakaoyu kendinize göre ayarlayın. 
Çünkü bisküvi miktarına göre değişiyor.


Bisküvilerimiz bunlar..




Bu hale getiriyoruz. Unufak olacak şekilde.
Robotta çekebilirsiniz.


Sonra kakaomuzu ekliyoruz içine. Yaklaşık 50-60 gr.
kadar olacak.


Margarinimizi eritiyoruz. Bu da yaklaşık 150 gr. kadar olacak.


İşte böyle top halinde yuvarlıyoruz. Sonra da 
hindistan cevizi ve fıstığa buluyoruz.



Bugünlerde banyo lifi ördüm. İlk defa örüyorum ve 3 günde bitirdim :)
Çok güzel olmamış mı :) :)



Hadi canlar kaçtım ben. Yeni postta görüşmek dileğiyle :*
Hobiyle Kalın.. Hobimsiyle Kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder