3 Ekim 2014 Cuma

Unutmadım.

Selam Tatlı Takipçilerim benim..
Neredeyse 2 ay olmuş buluşalı.
O zamanlar da söylemiştim yoğun olacağımı.
2 ayda hayatımda büyük değişiklikler oldu :)
Şimdi uzuuun uzun yazmak isterdim ama üşüyorum :D
Antalya acayip sıcak hala, memlekete geldim
buz kesiyor.

Neyse kısa kısa bahsedeyim size ben :)
Üniversite hayatı pek beklediğim gibi çıkmadı..
Hani bize hep anlattılar ya;
üniversitede 200 kişi olucaksın sınıfta,
hocayı duyamıycaksın,
yoklamada arkadaşının yerine imza atabiliceksin,
falan filan..
İşte bizimkinde yok öyle bi'şey..
Yani bildiğin -ya da bilmediğin- Lise 5..
Etkinlik falan yapıyoruz derste :)
Hoca adlarımızı ezberlemeye çalışıyor..
Hatta,
yoklamayı kendi alan hoca var...
Öyle işte :)
Alıştım ama. Güzel yani. Öyle.

Yurda gelelim..
Yurt da güzel aslında, sıcak bi ortam var ama..
Ama.
Yemekler :(
Hiç girmicem bu konuya çünkü yazacak fazlaca
şey olabilir.
-kısaca bahsedicem demiştim başta-
Yurttaki kızlar falan çok iyiler..
Belki de onlar sayesinde
bu kadar hızlı alıştım oraya.
Neyse :)
Şimdilerde pek bi'şeyler yapamıyorum.
Bayram dönüşü iplerimi götürücem yurda :D
Bileklikle başlarım olaya sonrası ilham :P
Ben bi meraba diyim diye geldimdi.
Meraba.
Hadi kalın sağlıcakla :)
Buralardayım ben..
Hobimsiyle Kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder