29 Ocak 2015 Perşembe

DIY: Dekupaj Telefon Kabı

merhaba Takipçi !!
konuya girmeden önce sizinle tekrardan
aktif olduğum Hobimsi instagram 
hesabımı paylaşayım. 
takibe alın!

eveeet. gelelim konumuza... yaklaşık 3 aydır 
elle tutulur bi post yayınlamamıştım.
malum okul...
dekupajla bir giriş yapayım dedimdi. aslında bu telefon
kabını yapalı çok oldu. hatta artık telefonu
bile kullanmıyorum ama sizde fikir oluşması için 
paylaşmak istedim :)

işte eski telefonumun kabı.. bu kabı bir telefoncudan almıştım.
hatta üzerinde kumaştan dikilmiş
kalp resimleri vardı ama bi hafta geçmeden soyulmaya 
başladı üstündeki resimler :(
çok üzülmüştüm harap olmuştsakjdakdaksj
şaka.
aslında sevindim çünkü kendime ait, hiç
kimsede bulunmayan bi şey yapacaktım onunlağğğ



işte bu da peçetemmm. bu peçete kaç yıllık biliyo musun?
teeey ben 7. sınıftayken Teknoloji ve Tasarım dersimizin 
-ki biz hiç teknoloji ve tasarım demedik ona. bkz.tektas-
hocası peçete koleksiyonu yapmamızı
istemişti.
biz de zekalı çocuklardık. hemen farklı farklı
birer paket peçete aldık. sonra birbirimizle değiştik onları.
bu da böyle bi anımdır...
işte o zamandan kalan parçalardan birisi bu.


ve sonuuuuççç.
çok da iyi güzel oldu.
üzerini de vernikledim ki daha uzun süre dayansın ve
parlak görünsün diye :)


bunlar da sağ-sol profilden.



evet.
bu gördüklerinizi görüyosunuzdur.
!
taş boyamayı denedimdi.
fekat ben denemek için yaptığımdan
keçeli kalemle boyamıştım.
siz yapmayın because¹ elin terlediyse ve taş elindeyse
yaptığım resim/yazı siliniyor :(



bunu da buraya koyuyorum.
paşabahçe mağazasında gezerken rastlamıştım.
örüp dondurmuşlar -ya da kolalamışlar-.
çokzel. çok beyandım. 
yapacaklarım arasında yerini aldı fekat ne zaman
yapılır bir tarih veremiyorum o_O


bunu da kuzenimde gördüm.
yapılışı basit olsa gerek.. içine kalın bi tel koymuşlar.


bakın burda da kim vaaar :)
kış gelince üşümüş garibisajhsjdhs
bu da şakaydı :)
Derya Baykal'ın programında bi şapka
modeli görmüştüm. onun modelini çikarayım dedim.
sonra modeli öğrenince model parçasını
şapka yapıverdim :)


eveet. bi postun daha sonuna gelirken son fotoğrafı atmış 
bulunmaktayım.

bitti.
bu kadarmış yaptıklarım :)
bir dahaki postta görüşmek üzere...
hobiyle, hobimsiyle kalın...

takip için:

THE END


¹çünkü





8 yorum:

  1. Telefon kabı farklı olmuş :) sondakine tahminim ise çanta :)) bakalım ne olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bakalım tahminin tutacak mı :)

      Sil
  2. Telefon kabını artık kullanmıyorsun ama, ben yeni gördüğüm için güle güle kullan diyeyim yine de :))))) Çok tatlı olmuş :)) ''Örüp dondurmuşlar'' ahhhh bayıldım buna, çok güldürdün beni :)))
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ee ama örüp dondurmamışlar mı :D Ahahahahhah :)))) Hep gülün ;) Size de kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  3. Dekupajlı telefon kılıfı harika! Çok beğendim. Umarım dayanıklı da olmuştur. Oldu mu?! ;)
    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tenkü :D Dayanıklılık konusunda şöyle bi şey oldu. Ben onu verniklemeden önce sabredemedim ve yaklaşık 3-4 gün kullandım :) Tabi bu sırada biraz deforme oldu ama ben düzeltmelerini yapıp vernikledim. 2-2.5 aydır kullanıyordum. Altları biraz yıpranmıştı doğrusu.. Gençlik telefonu elinden düşürmüyor malûm ;) Biraz uzun konuştum fekat yorum cevaplamayı sevdiğimden ötürü :)) Sevgiyle kalın..

      Sil
  4. Ne güzel parçalar, çok sevimliler. Telefon kılıfı dekupajı da ilginç ama devamlı elde tutulurken dayanması zor tabii.
    Blogunu takibe aldım, ben de beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Uğrayacağım sana da ;)

      Sil