28 Temmuz 2016 Perşembe

Film: Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku

selamlar :)
havanın sıcaklığından uyuyamıyorum
ve
sabahın köründe kalkıp film izliyorum.
İyi de oluyor, ev sessizken :)

aslında çok iyi yorumlayamam herhangi bir filmi
ya da kitabı...
ama yazmak istedim.

fakat müzeyyen bu derin bir tutku.
kitabı filme tercih ederim ama cahilliğe bak ki,
ben filmin adını duydum. yani film olarak duydum.
izlemek için bu sabah açtığımda kitabı olduğunu öğrendim☺
kitap elimde olmayınca ve film izleme isteği olunca durum bu.

başrolde erdal beşikçioğlu ve sezin akbaşoğulları.
beşikçioğluna diyecek laf yok zaten :)
dediğim gibi, eleştiri konusunda iyi değilim ama sizin için kısa bir araştırma
yapıp farklı bir siteden güzel bir eleştiri yazısı buldum. 
burdan okuyabilirsiniz :)



en yakın zamanda kitabını alıp okumak istiyorum.
yaptığım mini araştırmada, kitabın ilk baskısında arka kapaktaki "belki bitmemiştir."
yazısının sonraki baskılarda "bitse ne olur bitmese ne." olarak değişmesi
bana ilginç gelen bi durum olmuştur ☺

bunlar da filmden bazı kareler:

olayın başladığı sahne 
ve 
beşikçioğlunun oyunculuğu♥


bir şeyin kalbini kırması için illa yanlış olması gerekmez.


bu sahnede de komik gelen bi şey var:
kadının ayağını soktuğu yer ☻
kendimi gördüm o sahnede resmen :D
yani ben olsam ben de oraya sokardım sjdhfjsd


bu kadar benden.
söyledim yorumlayamıyorum diye :)
olsun.
muhabbet etmiş olduk, siz de izleyin filmi.
öperim, by.

Takip için:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder