18 Temmuz 2016 Pazartesi

Neler Yapıyorum: Taş Boyama, Amigurumi

merhabalar herkese :)
bugün biraz uğraşıp bissürü taş boyadım.
hiç lafı uzatmadan direkt fotilere geçiyorum efenim, buyrun :)


böyle mini mini taşlarım vardı.
antalya'da sahile gittikçe toplamıştım, o kadar birikmiş ki evde :)
5 kilo falan var sjhdsjdg
mavi akrilik boya ile boyayıp üzerine harfleri yazdım.



bu minik kediyi 1 buçuk ay kadar önce yapmıştım.
amigurumiye merak salalı da birkaç yıl oluyor.
öğrendim genel tekniklerini, yapabildiğim kadarıyla böyle ufak tefek şeyler yapıyorum.




ismi de Şerbet bu arada :)


konudan konuya geçiyorum ama tekrar taş boyama...
gece internet o kadar yavaştı ki...
fotoğrafları düzeltmeye bile fırsatım olmadı.
evet, bunlar da en birinci sevdiğim vosvoslar :)




bu vosvosu da antalya'da çakırlar köyü var, kahvaltılık yerler var.
oraya gitmiştik arkadaşlarla.
pazar yeri vardı, ordan almıştım.





eveeet, yine amigurumi :)
my little pony :)
ismi Pinkie Pie.
biraz eşeğe benzemiş diye yorumlar yapıldı ama olsun :P
gövdesinin içinde yumurtlayan yumurta yerleştirdim.
içini de taşla doldurdum, çok güzel bi sesli oyuncak oldu ♥





ve yine yaş boyama :)
bu kez emojileri çizdim.
daha devamını yapacaktım fakaaat yuvarlak olan taşlarım bitti.
yani daha minikleri ve daha kocamanları çoğunlukta :)








bu şişeyi birkaç yerde görmüştüm. geçen marketteydim, gözüme çarptı.
hemen aldım, ne yapacağımı düşünüyorum.
fikirleriniz varsa da yorum yaparsanız değerlendirebilirim ♥
ama böyle de çok güzel ki :)


işte ben bunları yapıyorum efenim...
sizler neler yapıyorsunuz bakalım?
sevgiyle kalın ♥

Takip için:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder