20 Haziran 2016 Pazartesi

DIY: Çerçeve Yenileme

merhabalar efenim :)
okul bitti, ben başladım bir şeylerle uğraşmaya.
aslında 1 dersten kalmışım, büte çalışmam gerekirken
hala bu tür işlerle uğraşıyorum :)

bakalım bu sefer n'apmışım?
evde uzun zaman önce aldığımız bir plastik çerçeve vardı.
ve aşağıdaki fotoğrafta ne kadar basit durduğunu görebilirsiniz.


işte ben bunu adam ederim dedim veeee...




boyayı yine ahşap boyama için almıştım.
rengi çok hoş, çok beğenerek aldım.



arkada da annemin uykucuları çıkmış :)



bir de before-after yapayım dedim :)


bildiğiniz gibi ilkokul ve liseler geçtiğimiz cuma karnelerini aldılar.
üniversiteleri saymıyorum, malum orda herkes kafasına göre :)
facebooka giriyorum, ne kadar konu komşu varsa hepsi
bebelerinin karnelerini paylaşmış :D
ben de durur muyum?
hemen çıkardım eski karnelerimi, hepsi 5 olan bir tane seçtim.
çektim fotosunu, paylaştım :D


böylece bir diy projesi daha tamamlandı.
kendinize iyi bakın, iyi tatiller ☻♥

Takip için:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder