27 Ocak 2017 Cuma

İzliyorum: Forrest Gump

Selamlar:)
Film izlemeye de devam ediyorum, özellikle vize final haftaları sırf ders çalışmaya vaktim kalmasın diye günde iki film izlediğim zamanlar oluyordu :D Ama çok şükür kalmadan veriyorum dersleri (okuyucular burda maşallah diyordu galiba).





Forrest Gump çok beğendiğim filmler arasında yer almaya başladı. Zaten komedi-drama karışık filmleri seviyorum. Bir de bazı sitelerde "öğretmenlerin izlemesi gereken 10 film" gibi başlıklar altında görmüştüm, ilgimi çekince izledim. Eveet neden izlediğimi de açıkladığıma göre filmin konusu ve hakkında bazı bilgilerle devam edebilirim :)
Film 1994 yılında gösterime girmiş ve 8.8 gibi bir IMDb puanına sahip. Başrolde Tom Hanks ve Robin Wright bulunuyor. Ve film aynı adlı romandan esinlenerek beyaz perdeye aktarılmış.


Forrest öğrenme güçlüğü çeken birisi ve filmin başında bir bankta oturuyor ve yanındakilere hikayesini anlatmaya başlıyor. Böylece film başlamış oluyor. Forrest ve onun "sihirli" ayakkabılarıyla biz de onunla uzun bir yolculuğa çıkmış oluyoruz :) Forrest'in başarıları, keşfettiği yetenekleri, yüklediği anlamları.. Aslında öğrenme güçlüğü onda değil de bizde mi diye sorduruyor insana.. Çocukluk aşkı Jenny ile arasında geçenler.. Çok fazla da bir şey söylemek istemiyorum, izlemenizi şiddetle tavsiye ederim☺
...
Birazcık da filmden alıntılar yapmak istiyorum :) Orijinal dilinden yazacağım..
"There is an awful lot you can tell about a person by their shoes."
"Life is like a box of chocolates. You never know what you're going to yet."
"There's only so much fortune a man really needs, and the rest is just for showing off."
"I'm pretty tired I think I'll go home."
"Don't ever let anybody tell you they're better than you."
"I don't know if we each have a destiny, or if we're all just floating around accdental-like on a breeze. But I think maybe it's both. Maybe both are happening at the same time."


İyi izlemeler, yorumlarınızı bekliyorum :)

Takip etmek için:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder