24 Mayıs 2017 Çarşamba

yeni bir kpss öğrencisi: ben

selam!



geçtiğimiz pazar itibariyle resmi olarak kpss öğrencisiyim! aslında kendimi kpss moduna bu dönemin başında almıştım ama ne kadar umrumdaydı?! neyse. sanırım artık hayatımın da en boş günlerini bugünlerde noktalayacağım çünkü kpss çalışmaya -tam olarak- başladıktan sonra ve hayatımın daha sonrasında meşgul biri olacağım. mesela fatura yatırmak gibi ya da mutfak alışverişi yapmak gibi -şu an için olağanüstü- sıradan görevlerim olacak!

geçmişe bakıp 12. sınıfı düşündüğümde ıstırap çektiğim bir yıl geliyor gözümün önüne -tabi eğlenceliydi de-. tek temennim önümüzdeki yılın öyle olmaması -en azından sabah 6da uyanmamak-.

artık gerçek hayatla tanışma vakti! hahah şaka şaka gerçek hayatı kyk da yaşamayan bilemez! ilk geldiğim zamanları hatırlıyorum da -tabii ki ağladım- yemekleri o kadar güzel ve çeşitliydi ki... gözüme perde inmiş sanırım ya da şimdi fazla alıştım sürekli aynı yemeklerin çıkmasına.

burada geçireceğim günlerimin azaldığını hissedebiliyorum. artık yeni tanıştığım insanlar benden küçükler:) antalyada daha çok şey yapmak istiyorum, istiyordum, belki yaparım:) sonuçta daha 1 yılım var, belki buraya atanırım:P tabi ki hayal.

tam tamına eğitim hayatımın 16. yılına başlayacağım seneye. dile kolay:D şaka yaptım tabi ki de kolay değil! 16 yıl olum. düşünsene sen okula başladığında biri doğuyor, sen mezunsun, çocuk 16 yaşında:D öyle işte benim eğitim hayatım. çocuğum gibi oldu:) dedim ki ben ondan vazgeçmem, sonra da öğretmen olmaya karar verdim, hayatımın geri kalanını da okulda geçirmek için:P

bugüne kadar çok fazla destekleyenim oldu, söylemeseler bile hissettirenler oldu... kem gözlüler de olmuştur mutlaka, onlar da hissettirdi, canları sağolsun:P peki ben mutlu muyum? tabi ki evet! pişmanlık hissini galiba hiç yaşamadım bugüne kadar yaptığım tercihler arasında. birazcık da şanslıyım evet:P

bu şansım umarım atamalarda da devam eder çünkü o kadar çok ihtiyacım olacak ki! bir gün gelip tercih sürecimi de burada anlattığım zamanlar olacak:)

bu kez böyle bir yazı yazdım. örgü, boyama gibi hobisel faaliyetler, ne bileyim dizi&film yok mu derseniz, tabii ki var. çok var hem de. birikti bi sürü film falan:) yazı bekleyin:P ben tatile çıkangillerden değilim. yaz insanı da değilim. sanırım vampirim. güneş gördüm mü kaçacak yer arıyom:P afyonluyuz gardaş gara gış bizi etkilemez:P kışı seviyorum ben, birazcık da hafiften rüzgarı esen, bulutların arasından azıcık güneşin çıktığı baharı seviyorum. o yüzden yaz mevsimi, deniz, kum, güneş bana göre değil. zaten nisan geldi mi herkesin gönül yayları gevşer, benim de pineal bezlerimin yayları gevşiyor, fazla melatonin hormonu salgılıyorum:P çok fazla terim kullandım, uyku hormonu yani. -bkz. nasıl konudan konuya atlanır-. neyse konumuz bu değil, ben tatilci değilim. tatillerimi evde kitap okuyarak, dizi&film izleyerek, örgü örerek geçiriyorum, geçiriyordum -bu yaz kpss çoloşmoyo boşloyocoğom-. yazacak çok şey birikti işte, bunu demeye çalışmıştım oysa ki. yazın doldurcam buraları:) zaten yurtta foturaf çekmek de zor oluyor, stüdyom yok:p

neyse, çok saçmaladım, çünkü sınavım var yarın -bkz. ders çalışmamak için girilen tripler-.
(hakkaten ne uzun yazmışım be, tamamını okuyan varsa teşekkür ederim, söylesin petito ısmarlayayım:P)
hadkendnizeyibakın, öperler :*






hadi size bi kıyak yapayım gitmeden:)







öptüms hepinizi tekrar:*
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder