31 Mayıs 2017 Çarşamba

Amigurumi: Örgü Oyuncaklar

Merhaba!
Yaz tatilinden sesleniyorum:D
Okul bitti, sonunda daha rahatım. Ve daha eve döneli 2 gün olmasına rağmen hemen bir kedi ördüm. Çok güzel oldu bence. Zaten şu anda pek çok kişi örüyordu. 
- Bu arada oyuncakları satıyorum, isteyenler hobimsiblog instagram sayfamdan DM atabilir:) -



Kedi tarifini aldım: tık tık


Aslında pattern crochetinaarhus'a aitmiş 
ama ben zeynepgurumi instagram hesabında görüp,
kafadan uydurdum bu tatlı unicornun ölçülerini.
Bir de at olanından yapmıştım, kahverengiydi.
Görmek isterseniz: tık tık


Bunu da jemilla_crochet instagram hesabında görmüştüm.
Diego ismi :)
Ama kendim ölçülerini uydurarak ördüm.
Örmek isteyenler için de paylaşmıştım.
İsteyenler: tık tık


İlk amigurumi denemelerimden bu tavşikler :)


Yine Coco ve donutını da internetten yaptım.
Örmek isteyenler için: mrsyumak 



Canım köpüşüm de çok tatlı.
Örmek isteyenler için: tık tık
Fakat pattern tarifi ingilizce, o yüzden sıkıntı yaşayabilirsiniz.


Baykuşumu smilenaworld'dan ördüm ama
tam tarifi bulamadım, örmek isteyenler arayacak biraz :)


Bu kurbiği internette görüp, kendim uydurdum ölçülerini.


Kedinin tarifini bulamadım, üzgünüm :(


Emmie Bear tarif: tık tık


Bu kadar!
Dediğim gibi satın almak isteyenler DM atabilir
ya da 
hacernesil@gmail.com mail adresimden bana ulaşabilirsiniz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder