9 Temmuz 2013 Salı

Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan

Hayırlı Ramazanlar herkese :)
Allah oruç tutanların orucunu kabul etsin, tutamayanları
affetsin, tutmayanları ıslah etsin..
Diyerek başlamak istiyorum.. 
30 gün :) İlk günü bitti sayılır :) Hava sıcak..
Çalışanlar için zor olacak biliyorum ama 
Allah yardım eder. Evde olanlar için daha kolay geçeceğinden eminim ;)

Dün de ilk teravih namazı kılındı.. Tüm camiler bizim cami -cami bizim iki ev 
ötemizde olduğundan bizim sayılır- gibi
dolup taşmış olmalı.. Siz de her Ramazan ilk teravihte
heycanlanıyor musunuz??
 Son 6 saat 33 dakika..

Biz Ramazan hazırlıklarımızı da yaptııık :)
Ama resimlerini şimdilik koyamıyorum. Çünkü önce pc'ye 
atmam lazım :(  
İşte neyse yazmaktan dilim kurudu :)
Böyle azar azar yazınca daha hoşuma gidiyor..

 Neyse "bugün ne pişiriceem beeaağğnn" derdine son 
noktayı koyuyorum..
Yok bee bu çok abartı oldu :)
İşte bugün şunu pişir cancağzım :)
*Tarhana Çorbası
İlk günden öyle ağır şeyler yenmesinden
yana değilim. Çorbayla başlayalım bence :)
*Pirinç Pilavı
Bunu da çok severim.. Her öğün olsun yerim ben :)
*Patlıcan Musakka
Pilava iyi gider diye düşünüyorum.. Ama isterseniz 
bunu yapmaya da bilirsiniz. Ama pilav yalnız
kalmasın derseniz yapın :)
*Sütlaç
Tatlı olarak ideal bence.. Hem hafif hem kolay :) 
Hadi kolay gele.. Hobiyle Kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder