17 Temmuz 2013 Çarşamba

DIY: Ayna Yenilemece

Merhabalar...
Hız kesmeden devam ediyorum :)
Dün oturuyorum evde, birden 
aklıma geldi.
Aldım elime kalemi kağıdı.
Öne bi çizeyim bakalım aklımdakini çıkarabilecek miyim?



Sonra baktım resme. Bi daha baktım.
"Niye yapamıyayım canım?" 
dedim kendime.

Hemen koltuğumun altından -orayı görmelisin
okuyucu, bi gün orayı da
tanıtacam ben- aklımdaki gerekli
olduğunu düşündüğüm malzemelerimi aldım.
Ama bazı eksikler var burada elyaf gibi :)


Yalnız yapım aşamalarını basit diye 
düşündüğüm için tek tek 
resimlemedim :)






Bir de nazar olduğunu düşündüğüm
bir şey oldu.
Yanlışlıkla kapağını ters tarafa dikmişim :(
Yani kapak sola değil
sağa açılıyor :) Aslında üstündeki resmi
söküp 180 derece çevirip
diksem olacak ta neyse...


Bu da yandan görüntüsü..
İnşaAllah anlaşılıyordur nasıl yaptığım :)


Ben bunu yaparken burda bir yağmur bastırdı.
Şakır şakır..
Geçen yıl da böyle olmuştu. 


Burası da bizim karşımızdaki
eski ev...

Yorum atın please :) Eskiden daha çok yorum
gelirdi. Kırılıyorum ama :((

Takipte kal okuyucu :) Hobiyle Kal...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder