15 Temmuz 2013 Pazartesi

DIY: Dal Parçalarından Çerçeve Yapmaca

Hayırlı Ramazanlar Okuyucu :)
Ne olursan ol demiş Mevlana yine gel..
Ben de geldim yine..
Ama bu sefer bir faaliyetle geldim. Biraz ara vermiştim..
Şİmdi burdayım çerçevemle :)
İnternette gördüğüm bir çerçeve modelinden
esinlenerek yaptım bunu. Bak :)

İşte tüm malzemeler burda..


Bu da çerçevenin ebatları. Ama siz
fotoğrafınıza göre istediğiniz büyüklükte
yapabilirsiniz.

Önceden küçük parçalara böldüğüm
çam ağacının dallarını
sıcak silikonla resimdeki gibi yapıştırdım.

Beyaz guvaş boyayla üzerlerini hafifçe
boyadım ki kireç havası 
versin.

Çerçevenin 4 köşesinde vida ile
delikler açtım ipi sokmak için -hani vidayı
nerde kullandı ki bu diyenler için :)-
 
İşte en son böyle bişey
çıktı karşıma.. Sonra döndüm
dedim ki "Ben neymişim yaa".
:)

Ayrıca bir dipnot düşeyim şuraya:
Fotoğraflarımı istediğim
zaman çıkarabilmem için çerçevelerin üst kısımlarını yapıştırmadım.
Böylelikle fotoğrafı
istediğimde çıkartıp başka bi tanesini
koyabilirim :)


Eveeet :) Ben çok sevdim bunu :) Hem güzel hem
basit hem de ucuz.. Sen nasıl
buldun okuyucu? He güzel okuyucu?

Yeni faaliyetlerini takip edin :)
Hobiyle Kalın..


6 yorum:

  1. Ben severim böyle şöyleri, dallar, odunlar en güzel hobi malzemeleri, hele böylesine güzel değerlendiriliyorsa, değmeyin keyfine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Banu Hanım.. Gerçekten yorumunuzu görünce çok mutlu oldum :) Sizi iyi takip ediyorum. Yaşamınız, eviniz, anneniz, Bıdık çok çook şekerler :) İdolümsünüz diyebilirim :) Tekrar teşekkürler :)

      Sil
  2. ne güzel olmuş ellerinize sağlık, çamın dokusu ayrıca güzelleştirmiş çerçeveyi!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel şeyler yapmışsın :)
    takibe aldım..bana da beklerim :)

    YanıtlaSil