29 Temmuz 2013 Pazartesi

1 Hafta Kapalıyızzzz!!!

Merhaba okuyucu :)
Artık yorum yapmıyorsun okuyucu. Farkındayım!
Söyleyeyim dedim en başta.
Ama takipte olduğunu istatistiklerden
görebiliyorum ;)

1 hafta hızlandırmam var okuyucu :(
Dershaneye gidicem.. 
Bayramda gelicem. Tekrar gidicem .. 



 Şu sıralar hobimsi dükkan hazırlığındayım :)
Bitince sizinle de paylaşıcam tabii ki.
Bilemiyorum alışveriş olur mu olmaz mı
ama 
bi yerden başlamak lazım diye düşünüyorum :)

Ben de öğrendim ki friendship
bilekliğinin nasıl yapıldığını :P
2 tane yaptım da sattım bile heheeyt!!
Ama 2 gündür evde 
bi bilekliktir bi ip yumaklarıdır 
ne bileyim bi makaslar dönüp
duruyor :)

1 hafta napıcam mı?
Sınav var. 2 tane.. Ona giricem :)
Sonra biraz gezip tuhafiye filan bulmam lazım.
Makrome ipi bakıcam. Bu bilekliklere daha iyi olacağını
düşünüyorum. Ben annemin lif
iplerinden yapmıştım :D

Neyse okuyucu valizimi hazırlamam lazım :)
Yolculuk varr :)
Hobiyle Kal ben yokken :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder