14 Şubat 2017 Salı

Örüyoruz: Amigurumi

Selamlar :)
Uzun zamandır hobisel post atmıyordum. Kendime yeni bir hobi edindim: Amigurumi. Aslında eskiden de minik minik tatlış oyuncaklar yapmaya çalışıyordum ama teknikleri pek bilmediğim için kafama göre artırma eksiltme yapıyordum ve sonuç çok güzel olmuyordu :( Ama yılmadım dostlar :D Siz de deneyin, olmazsa bir daha deneyin, olmadı yine, yine, yine deneyin.. Ama bi yerden sonra da olmuyosa olmuyodur, çok zorlamanın anlamı yok bırakın da işi yapabilenler yapsın sdjhsjhdf Şaka yapıyorum :) Mesela Meryemcim bunu okuyorsa eğer ve yapmak istiyorsa el becerisi olmadığını düşünmesin, kendi yaptığı saçma sapan bir uzaylı tipli bebik ona piremses gibi görünecektir :D Bana güvenebilir♥


Neyse konudan uzaklaşmayalım. Ya da son kez uzaklaşalım çünkü yazı tipimi değiştirdim ama farketmediniz :'( Neyse tamam amigurumi diyoruzdu ;) İşte instagramdı, pinterestti derken bir dadandım bu işe aldı başını gitti. İnternette çok fazla ücretsiz pattern var, bulmanız zor olmaz. Sadece arama kutusuna "ücretsiz amigurumi patternları" ya da "free amigurumi patterns" yazmanız yeterli :) Tabi İngilizce bilmeniz de artı olacaktır sizin için. Çünkü her ne kadar çevirileri olsa da yabancı dilde yazılan patternlar daha açıklayıcı ve fazla...
Dediğim gibi ben de yaklaşık 1 yıldır bu hobiyle uğraşıyorum. Ve gerçekten çok fazla ilerleme kaydettim, hatta birkaç arkadaşım hediye etmek için satın aldılar :) Arkadaşa da satılmaz ki canooom aaa!! diyenlere bir cevap vermem gerekirse eğer amigurumiye başlayın diyorum :) O zaman anlayacaklardır :) Sabır isteyen, bol zaman ayırmanız gereken bir hobi. Araştırma yapmanız gereken bir hobi.


Bu tavşikler benim ilk aklımdan yaptıklarım. Yani çok gördüm ama belki de herhangi bir bilgim olmadığından, nereden nasıl araştıracağımı bilmediğimden pattern bulamadım ve kendim göz kararıyla yaptım. İp ve tığ bilgim de yoktu. Evde annemin ipleri ve tığıyla yaptım. O yüzden tığ çok inceydi, ip ise lif ipiydi yani bayağı ince.. Tavşiğim de yaklaşık 20 cm oldu♥ Sonrasında da yukardaki bayan tavşiği örmüştüm aynı ölçülerle.
Ve benden size küçük bir tavsiye: Eğer sürekli yapmak isterseniz, ufak bir not defterine ölçüleri not almak sizin için faydalı olacaktır. İster internetteki patternlar, ister kendi uydurduklarınız... Sadece küçük bir not defteri!









Bu da ilk kez patterna göre yaptığım ayıcıktı. Ama bak bana! Ölçülerini not almamışım^^











Bunu da arkadaşımın bebeğine doğum günü hediyesi olarak yapmıştım♥














Burada da levelimin 15796'e ulaştığını görüyorsunuz :P


İşte bu kadar!
Daha fazla şey yazmak, açıklamak isterdim ama üzgünüm..
Ama yaptıklarımı takip etmek isterseniz
işte adreslerim:

Sevgiyle♥




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder