5 Eylül 2017 Salı

Kitap/Film Listem (2017/2018)

Selam Okuyucu!
Bir yaz mevsiminin daha sonuna geldik. Öğrencilik hayatımın -tabii bu yıl herhangi bir dersten kalmazsam- son yaz tatilini de evde pinekleyerek geçirdim. Hunharca gezen, tatil yapan, bir festivalden diğerine koşan, habire düğün selfiesi paylaşan arkadaşlarımı sessiz bir şekilde izledim :D Neyse ki yaz mevsimini pek sevmediğim için serin serin evde oturmak çok da zor olmadı benim için. Ama bitti! Yine hiç bitmeyecekmiş gibi başlayan yaz tatili bitti...
Tabii ki ben de 3 buçuk ay boş zamana sahibim diye yatmadım. Kendimce hobisel şeylerle uğraşarak zamanımı doldurmaya çalıştım.
Biraz kitap okudum, keşke daha fazla okusaydım.
Milyor tane şey ördüm yine:D 
Dengesiz beslendim, harika değil mi? -yazarken cips yemek-
Uyku düzenimi bir türlü ayarlayamadım:D
2 hafta sonra hızlı geçecek bir eğitim öğretim yılına başlıyorum. Hızlı geçeceğine inanıyorum çünkü kpss öğrencisiyim:D Daha fazla açıklama yapmaya gerek yok sanırım:D Ayrıca son sınıf olmak da artı bir yoğunluk katacak; sunumuydu, stajıydı, ödeviydi derken.
Her ne kadar yoğun bir yıl geçireceğimi bilsem de ben yine kitap/film listemi hazırladım. Hepsini tamamlayabileceğimden emin olmamakla birlikte uzun bir liste çıkardım. Bu yıl yünlerimi de yanıma almayacağım için vaktimi değerlendirecek iki güzel alternatif tabii ki kitaplar ve filmler olacak:)
Düşündüm ki belki arasında izlemek isteyeceğiniz filmler, okumak isteyeceğiniz kitaplar olabilir, o yüzden aşağıda bırakıyorum listeyi. Önerilere de açığım bu arada♥ Listeme katkıda bulunabilirsiniz.

Film Listem
☺ Triangle (Fantastik)
☺ Mr. Nobody (Dram)
☺ Pi'nin Yaşamı (Macera)
☺ A Separate (Dram)
☺ Inception (Bilim-Kurgu/Aksiyon) ✔
☺ Schindler's List (Biyografi/Dram)
☺ Catch Me If You Can (Biyografi/Dram/Suç)
☺ The Pursuit of Happiness (Biyografi/Dram)
☺ Genius (Biyografi-Einstein)
☺ Truman Show (Komedi) ✔
☺ Umut Işığım
☺ Hangover
☺ Side Effects

Kitap Listem
☻ Menekşeler Atlar Oburlar ✔
☻ Momo ✔
☻ Muhtelif Evhamlar Kitabı ✔
☻ Yabancı-Albert Camus
☻ İçimizdeki Şeytan✔
☻ Dönüşüm✔
☻ Şahane Hatalar
☻ Tutunamayanlar
☻ Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku ✔
-bu kitabı okudum ama tekrar okumak istiyorum-
☻ İstanbul Hatırası
☻ On Küçük Zenci
☻ Her Temas İz Bırakır
☻ Çocukluğun Soğuk Geceleri
☻ Yaza Yolculuk
☻ Bir Uzay Efsanesi
☻ Kedi Beşiği✔
☻ Bülbülü Öldürmek✔
☻ Yüzyıllık Yalnızlık
☻ Süper İyi Günler
☻ Kitap Hırsızı 
☻ Aynı Yıldızın Altında
☻ Liseden Arkadaşlar ✔
☻ Aşk ve Gurur
*2 tane de çocuk kitabı yazıyorum, çünkü çok güzeller:
☻ Oz Büyücüsü
☻ Mor Fil

Tabii bu kadar fazla kitabı okuyamam ama çabalarım :) Zaten bir de kendimce öncelik sırası yaptım. O yüzden kalanlar beni çok üzmez;)

Hızlı bir yazı oldu, bir fotoğraf yükleyemiyorum -üzgün surat-

Kendinize iyi bakın! Mutlu kalın :*
Hacer
Edit: Fazladan okuduklarım
+Bir Çay Kaşığı Toprak ve Deniz ✔
+Satranç 
+Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder