23 Nisan 2018 Pazartesi

Hayaller 10(yüzmilyon) Şehir Gezmek!

Selamlar!
Biz de isterdik sırtımıza çantamızı alıp dağ bayır aşalım,
uzaklara gidelim,
manzaraya dalarken fotoğraf çekilelim
ama
kpss var be koçum! :(
Çok çalışmasak bile vicdan rahatsızlığı var...



Son bir sınav, atanmak için son bir sınav, Facebook'a "MEB'de öğretmen" yazmak için
SON 1 SINAV diyeee diye sıktık dişimizi son 3 ayın içine bugün itibariyle girdik...
Ama gel bir de bize sor nasıl geçiyor zaman.
Neyse neyse, ben biraz hayallerimden bahsetmeye geldim :)
"Bir gün çok param olursa"lardan :)
Gezip görmek istediğim o kadar çok yer var ki... Gerek Instagram'dan gerekse Youtube'dan
takip ettiğim hesaplardan görüyorum çoğunu.
Sizin için de ölmeden önce görmek istediğim 10 tanesini derlemek istedim♥

1- CUMALIKIZIK KÖYÜ


İlk olarak bununla başlayalım, sıra önemli değil aklıma geleni yazıyorum.
Bursa zaten gezmek, görmek istediğim şehirlerden birisi ancak
bu tatlı köyünü çok merak ediyorum. Bir Osmanlı köyü olduğunu duydum sadece.

2- KAPADOKYA


Yazarken bile heyecanlanıyorum♥
Şu manzarayı yaşamak benim de hakkım diye düşünüyorumjhsfdjh Şaka bir yana,
gerçekten tarif edilemez bi güzellik var orda.

3- HARRAN


Urfa da yine hep merak ettiğim şehirlerden, özellikle yemeklerrr♥
Bir gün olur atanırsam oralara yakın bir yere kebap içinde yüzerim :P
-yazar burada acıktığını fark etti ama reflüsü artar korkusuyla aç yatmayı kabullendi-
-tşkler geçmiş olsun dilekleriniz için-
Harran diyorduk, evleri bir harika. Neden benim önünde bir fotoğrafım olmasın ki?

4- ASPENDOS


4 yıl Antalya'da okumak mı? Neden mi gitmedim?
Bu soruyu ben de kendime sordum ama Antalya'da gezmek için o kadar çok yer var ki,
sanırım kararsız kaldımjfkdshg şaka şaka tabiki :)
Antalya için ayrı bir post yazsam daha iyi çünkü o kadar fazla gezilecek yeri var.
İşte öğrenciyken sıkıntı, artık yaz tatillerimde gelirim :)
Yaptığım minik araştırmalarımdan anladığım kadarıyla Aspendos'a
giriş 25 tl ancak müzekartı olana hayat güzel!
Hem belki arabam da olur ilerde, öyle gezmek daha kolay :)

5- AYDER YAYLASI/ÇAMLIHEMŞİN


Karadeniz de aşşşırı görmek istediğim bi yer!
Burayı sadece örnek olarak seçtim çünkü daha pek çok yer var Karadeniz'de.
Bir tur hayalim var. Eğer böyle bi şey yaparsam zaten belli başlı yerleri görmüş olurum + çoğu
tur şirketinde Batum da var. Türkiye dışında merak ettiğim yerlerden biri orası da.
Ayder'de çay içerken fotoğraf çektircem♥

6- AMASRA


Birisi yazmış ki: Gönderilmemiş mektup gibidir Amasra.
Bu tatlı şehrin nasıl popüler olmadığını anlamıyorum. Amasra'yı gezen 
çok fazla gezgin görmedim.
Minik, şeker bir yere benziyor, görmek lazım♥

7- ABANT GÖLÜ


Hahahahh, bunu paylaşmasam olmazdı.
Pek çoğumuzun bildiği bir görsel, artık klasikleşmiş :D
Bolu Türkiye'deki favori şehirlerimden birisi. Yemyeşil doğası beni çok etkiliyor.
Hiç gitmedim ama gitmiş gibi severim kendisini.
Umarım bir gün ordan story atarım :P

8- ANİ HARABELERİ


Bunu Ani Harabeleri diye sınırlandırmak istemiyorum.
Çünkü asıl istediğim: Doğu Ekspresi.
Ankara'dan başlayıp Kars'a uzanan 25 saatlik güzellik! Sonunda gezebileceğim bir tarih♥
Şu istediklerimi sıraya koymuyorum, sırası yok dedim ama galiba 
en birinci sırada bu var☺ Gerisi sırasız :P

9- MARDİN


Mezheplerin harman olduğu topraklar...
Bu şehir de çok merak ettiğim yerlerden biri.
Küçükken televizyonda görmüştüm bu evleri. İnsanlar gerçekten
hala onların içinde yaşıyor mu bilmiyorum. Mükemmel gerçekten♥

10- İSTANBUL ADALAR


İstanbul'u da sadece Adalar'la sınırlandırmamak lazım. Çok fazla görülmesi gereken
kesimleri var.
Ama benim mutlaka görmeliyim dediğim yerlerden biri Adalar♥
Ada deyince aklıma geldi :) Çanakkale'deki Bozcaada'yı da plus olarak şuraya
sıkıştırmak istiyorum :)

İşte bu kadar!
Çok mu şey istiyorum? Evet :) Çünkü bunlar sadece 10 tanesi!
Ben daha daha çok istiyorum :)
Bi gün çok param olunca hepsini olmasa da aralarından birkaçını göreceğime
inanıyorum ben :) İnanırsam olur çünkü♥

Bol gezin,
Mutlu kalın☺ 
Sevgiler♥

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder