2 Eylül 2019 Pazartesi

Yeni Hayatlar-Yeni Planlar: Nerelerdeydim? | 2019-2020 Kitap/Film/Dizi Listem

Heyo!
Selamlar efenim!
Uzun zamandır yoktum. Neredeyse 8 ay olmuş. Blog yazmayı seviyorum aslında ancak artık devir "anlık" devri... Yani Instagram! Orda daha aktifim. Yine de bazen yazmak, anlatmak istediklerim için yetersiz kalıyor. Harf sınırı falan filan... Kime kalmışsa benim kelimelerimi sınırlandırmak! Birçoğunuz belki bilmez, karakter sınırı var :( Belki ben 2200 karakterle anlatamıyorum kendimi? Neyse orası zaten foti paylaşım platformu :P


Neler yaptım bunca zaman?
Efenim öncelikle, mezun olduğumu biliyorsunuz. Sonralıkla geçtiğimiz yıl ücretli öğretmenliğe başvurdum. Yaklaşık 8 ay aynı okulda, birbirinde taze beyin- ya da ilk göz ağrılarım desem daha doğru- ile oyunlar oynadık, şarkılar söyledik, yarışmalar yaptık, birbirimizi tanıdık, alıştık ve her güzel şey gibi, bu da bitti... Unutmam ben ama♥ -yazar burada ağlamaya başlamış, şaka şaka- ☺
Bu arada atanamadım da =) İlkinde yani... Garip, saçma sapan tecrübelerim oldu aralarda. Kendimin bile şaşırdığı doktorlara gitmek zorunda kaldım. Hatta kolumdan küçük bir operasyon geçirdim. Falan filan...
Ek atama yapıldı geçtiğimiz ay.. Ve ben Aksaray'a atandım. Belki çok çok istediğim bir şehir değildi ama hem okul, hem de evime yakınlık olarak gönlümden geçen bir yer oldu. Alışırım zamanla, ki zaten kendi memleketimin bundan 8-10 yıl evvelki halini hatırlattı bana..


Tabii ki ilk zamanlar alışma süreci... Nereye gidersem gideyim bu süreç benim için hep uzun sürmüştür. Muhtemelen benden kaynaklı bir şey bu. Elimden geldiğince bu süreyi kısa tutmaya çalışacağım. O yüzden her yıl yaptığım gibi bu yıl da kendim için bir plan hazırlamayı düşündüm. Yani bu alışma sürecinde bana yardım edecek birkaç şey... Kitaplar, filmler, yeni keşifler, belki bir selam, belki bir hediye♥
Yine bir liste ile düzenli hayata giriş yapıyorum. Aslında şu ara aşırı örgü örmeye de başladım. Doğru zamanda liste yaptığımdan emin değilim ancak örgüye acilen ara vermem gerektiğini düşünüyorum. Ufak, minicik bir ara bile olsa iyi gelecek bana...


Gelelim listeme...

2019-2020 için FİLM LİSTEM
1. Pi'nin Yaşamı
2. Genius
3. Makinist
4. Guguk Kuşu
5. La Vista e Bella
6. Schlinder'ın Listesi
7. Esaretin Bedeli
8. Mandela
9. Freedom Writers
10. Pk 2014
11. Yeşil Yol
12. V for Vendetta
13. Canım Kardeşim
14. Veda

KİTAP LİSTEM
1. Kapan
2. On Küçük Zenci
3. Bir Uzay Efsanesi
4. Yaza Yolculuk
5. Aşk ve Gurur
6. Beyaz Zambaklar Ülkesinde
7. Çanlar Kimin İçin Çalıyor
8. Gazap Üzümleri
9. Pembe Fili Düşünme
10. Milena'ya Mektuplar

DİZİ LİSTEM
1. La Casa De Papel (yeni sezon bekleniyor)
2. Peaky Blinders (yeni sezon bekleniyor)
3. Stranger Things (2. sezona devam)
4. Chernobyl (yeni başlanacak)
5. Narcos (yeni başlanacak)
6. Lucifer (yeni başlandı)
7. Rick And Morty (devam ediyor)

İşte bu kadar efems! Eski listemden de izlemediğim ya da okumadığım şeyleri yine bu listeme ekledim. Eski listeyi merak eden varsa: Buraya Tık
Sizin de mutlaka izlemelisin/okumalısın dediğiniz şeyler varsa Instagram DM'den bana ulaşabilirsiniz :)
Keşfedeceğim yerleri henüz derlemedim. Kısa sürede onun da bir listesini hazırlayıp yayınlamak istiyorum -1 yıl sonra hahahaha-
Hadkendniziyi bakın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder